28 Ağustos 2016 Pazar

Su Yeşili Tarif Defteri

Arkadaşım annesi için tarif defteri siparişi verdi. Önceki gibi ''Güzel Annemin Tarifleri'' yazmasını rica etti. Süslemeleri ve rengini bana bıraktığı için gönlümden geçtiği gibi hazırladım. Bence su yeşili rengi deftere çok yakıştı ve yazıyı çok güzel belli etti :)
El yazısı harfleri çok emek vererek elde kestim.
 Tarif defteri ayraçsız olmaz diyerek, kurdeleden bir ayraç ekledim. Ve uç kısmını çilek figürüyle tamamladım. Yukarıdaki resimde defterin iç kısmını da görebilirsiniz.
 Umarım annesi için çok güzel bir süpriz olur :) İyi günlerde kullanılması dileğimle..

Not: Son anda almaktan vazgeçildiği için satışa sunulmuştur. ebrarinkeceleri@outlook.com adresine e-posta göndererek bana ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş...bende keçe aşığı bir insan olarak ufak ufak başladım bişeyler yapmaya..sizin kadar ilerleyemedim henüz ama umudum var...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu Hanım,
      Yorumunuzu yıllar sonra görmüş olduğum için çok üzgünüm, kusuruma bakmayın. Umarım bu geçen yıllarda gönlünüzdeki kadar ilerleme kaydetmişsinizdir. Yorumlar gözümden kaçabiliyor bu yüzden benimle instagram sayfam üzerinde iletişime geçerseniz her türlü konuda yardımcı olabilirim. Sevgiler..

      Sil